Sider

lørdag 29. september 2012

H Ø S T




Stearinlysan tent, huset er ryddet, radioen syng og prater liflig i vei, heklekroken lagt til sies, fotan trekt godt opp fra gulvet.. nå er det endelig høst!
Er så utrolig lenge siden jeg har sittet å bare kosa meg med bloggskriving, blogglesing- ja alt bloggreier.. Nå når høstmørket har senket seg, dagene stadig blir kortere og tempoet i hverdagen har roet seg, er det endelig blitt tid til blogging igjen! 

Har hatt noen strikke - og hekleprosjekter på gang nå i lang tid ( sikkert åresvis), og dette har jeg nå laget om til "gjøre-ferdig-prosjektet". Går faktisk kjempefint. Har nå bare to ting igjen å gjøre ferdig. Et bilde som min kjære bestemor hadde på veggen som jeg nå broderer etter, og en ullgenser!! til meg selv som jeg har gjort halvferdig. To store greier med andre ord...har tiden fremfor meg!

Det jeg har gjort ferdig kommer hit med gjevne mellomrom! Men det jeg er mest stolt av en en barnekjole jeg strikket for sikkert tre år siden (kanskje mer). 

str 6 mnd
 
 

Er bare kjempestolt selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar