Sider

tirsdag 1. mars 2011

et gladbilde i mildværet

Tenkte bare jeg skulle vise et bilde som jeg tok i fjord i slutten av april av meg og min søster. Meningen er at det skal gi oss alle et lite håp om at vi enda kan kose oss i snøen før sommeren uten å bli skikkelig våt og ekkel!
Bildet er tatt etter å ha sittet i snøborgen vår med sola rett i ansiktet. Det var en virkelig hærlig dag!
Hold bare motet og håpet om litt bedre vær oppe, så blir vi nok alle glade en vakker dag når solen lager små fregner i ansiktene våre, og vi bare kan sitte i t-skjorta i solveggen...


man blir aldri for gammel til å lage snøengel
 Ha noen kjempeflotte dager alle sammen! Det er nok en liten stund til jeg får tid til å blogge noe mere!

En liten "tingeling-klem" til dere alle <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar