Sider

søndag 13. mars 2011

en lykkelig slutt

Etter mye om og men, og men og om, så har vi endelig fått oss en ny ambulansestasjon. GU hvor deilig sier jeg bare! Ikke det at jeg syns det har vært forferdelig der vi har bodd tidligere, men nå har vi fått en permanent stasjon som har alt av de faseliteter som vi trenger. Den svære oppvarma garasjen er nok den som er mest populær, og ikke minst spektakulær.

Vi fløtta inn på torsdag som var, og i dag sitter vi hær med nesten alle tingene på plass. Vi mangler selvsagt siste finnishen, som gardiner, blomster og bilder på veggene, men det kommer seg!
Nå kan jeg virkelig si at vi har den fineste arbeidplassen jeg kunne forestilt meg!

Håper dere alle har hatt en like fin helg som jeg, og nyter den siste dagen før ny arbeidsuke!

En lykkelig klem til dere alle :)

1 kommentar:

  1. Hei på deg lillesøster! Ønske dåkker lykke til på den nye stasjon'! Skal såklart komme innom å se!

    Kunst kan dåkker vel få tak i her.. heheh!!

    SvarSlett