Sider

søndag 3. april 2011

lørdagskos og søstertid

Sitter her i sofakroken og leser interiør. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle være så opptatt av interiør at jeg kjøper flere forskjellige blar på samme dag, sitter sent oppe om kvelden og dykker innimellom sidene, og knapt får tid til å ta meg en slurk av den en gang så glovarme teen.
  • Vakre hjem & interiør
  • Boligdrøm
  • Bloggere som blandt annet Anettes hus
Så ufattelig mye fint de har funnet fram. Alt ifra landlig gammel stil, til nyere urban stil. Kjempe morsomt å se.




Når jeg sitter hær fortapt i drømmen om alle disse møblene og lure tipsene, så tenker jeg også litt sånn; jeg er  ikke bare interessert i interiør for morro skyld eller for å ha noen hobby eller noe sånt, men det aller beste må jo være at man skal klare å skape et koselig hjem for sin familie og et hjem som det er hyggelig å komme på besøk til.
Min søster Anette har et slikt hjem. Hun har sin egen stil, og har fått det kjempe koselig. Det er skikkelig hyggelig å stikke innom dær å ta en kopp kaffe eller bare stjele en klem. Her om dagen var det ekstra hyggelig. Vi rigget oss til med en skikkelig god fruktsalat og en god film, så koset vi oss hele den kvelden.



Strikkeprat, interiørprat, prat om klær, mann og barn osv.
Familie er viktig. Jeg er uenderlig glad i min familie. Alle er unike og spesiell på sine måter, men jeg ville ikke forandret noe på dem.

Helgeklem Fra TingeLing





2 kommentarer: