Sider

søndag 24. april 2011

god påske

Hei alle sammen :)
Jeg må bare beklage min "rykk og napp- blogging". Jeg har en god del å gjøre for tida, og det å sette seg ned med bloggingen kan bli litt nedprioritert!
Men jeg gir ikke opp, planen er å bli bedre :)

Men når jeg først er her så skal jeg fortelle at jeg har hatt en fantasisk påske! Jeg har vært sammen med folk jeg er glad i, feiret påskehøytiden på den måten jeg liker å feire den, jeg har fått påskeegg hos min herlige gudatter Andrine (snart 6 mnd) som var stappe full med påskesnop, jeg har vært på skitur med min herlige søster Anette (endte selvfølgelig med et stort gnagsår på hælen), og ellers bare slappet av og kosa meg!

Planen for denne uka blir å være litt mer handlekraftig og effektiv enn det jeg har vært tidligere. I tillegg tenker jeg å få bakt kake/ boller, og kanskje komme meg til Tromsø by en tur på bryllupshandling! Bare fortsette å kose meg med andre ord!

<3 Bloggeklem Fra TingeLing <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar