Sider

mandag 4. april 2011

mandagsbarn

Jeg kan ikke få uttrykt min store glede av å våkne en mandags morrgen, snuse inn den deilige vårluften som kommer sigende inn vinduet på soverommet og tenke at jeg må være den aller heldigste på jord.
Jeg er frisk, jeg har en jobb å gå til, jeg har fått oppleve en ny uke, jeg får kjenne sola varme i kinnene mine og jeg får stått opp og kjenner at kroppen min er akkurat like sprek som den var i går.

Min takknemmelighet kan ikke beskrives med ord...

Ha en flott vår alle sammen! Nyt tida der alt det hvite forsvinner og det grønne kommer fram, der alle mennesker som har vært sure blir blide, der fuglene begynner å kvitre, der smålammene på jordene springer om kapp.

Be happy <3

2 kommentarer:

  1. TAKK for hyggelig hilsen! For en herlig blogg du har!!

    Ha en super MANDAG!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Så fint!! :) Godt med folk som e positiv.
    Slår mæ at lille du nok både e forelska og giftesjuk og våryr på èn gang!? :D ;) Og det iblanda medfødt optimisme, så blir det bra.
    Ka e væl bedre enn det??
    Nyt tida/ livet videre!

    KLÆM

    SvarSlett