Sider

torsdag 14. april 2011

Jeg blir så glad når....

  • oppvasken er tatt
  • det regner
  • jeg når å gre håret på morgen
  • hunden logrer med halen når jeg kommer
  • et nytt interiørblad et kjøpt og betalt
  • litt mer er ferdigplanlagt
  • hver dag som går har høstet nye erfaringer
  • jeg blir bedt om å komme på besøk til deg
  • jeg tenke på bestemor
  • jeg hører på radioen at folk i Norge er beviste på å være sunn
  • jeg har lært meg et skikkelig sært ord
  • det banker på døren og noen vil inn
  • jeg får en klem
  • jeg finner en ny oppskrift jeg kan prøve en gang jeg blir husmor
  • det e stilla på sjøen
  • jeg har handlet mat og ingen ting annet
  • toalettlokket lukkes igjen av folk som er på toalettbesøk selv om det ikke er hos meg
  • jeg får klem av min kjære
  • jeg blir ferdig met et prosjekt
  • jeg får en gave i overraskelse
  • jeg er frisk
  • sola skinner 
  • jeg ser andre har det bra
  • jeg har nok mat i kjøleskapet
  • jeg ser at andre lykkes
  • jeg har vasket leiligheta
  • jeg ser at jeg enda kunne ramse opp masse, men da blir sikkert ikke dere så gla som meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar