Sider

onsdag 21. september 2011

Travle dager

Å, så fantastisk å være frisk, ha en fantastisk mann, en god og meningsfull arbeidsplass, venner som får deg til å smile og som alltid er der uansett hvor dum man kan være.

Nå er det en god stund siden jeg sist har skrevet på bloggen. Jeg har skjønt at jeg ikke har et liv som kan kombineres med blogging, travel som man alltid er, men jeg prøver. Ikke har jeg fått trene, men jeg har gjort masse masse spennende i det siste.
Noe av det beste er at jeg har fått reise til Sveits, Grindelwald, sammen med mange flotte og koselige mennesker som jeg ikke kjente fra før. Jeg har blitt kjent med lokalbefolkningen, sett hvordan de bor og jobber. Det er en helt nydelig plass som jeg ville ha anbefalt til alle sammen.

Ellers har det vært sauesanking, gjerding av jorder, husvask, familiehygge og hjemmetid <3
Det er herlig å være hjemme. Snart flytter vi til at gammelt hus som ligger på eiendommen vår. Et hus som har vært min manns besteforeldres, med masse historier i. Det skal bli spennende å se hvordan vi får det der, om vi klarer å få det til et koselig hjem. Det tror jeg, det er jo personene i huset som gjør hjemmet! Håper alle mine venner finner veien frem til et lite kaffebesøk i ny og ned!

Velkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar