Sider

torsdag 18. august 2011

Treningsuke nr. 3 ( forholdsvis gode framskritt?

Ja, her skjer det progresjon altså,folkens! 
Fra å stort sett ikke bevege meg mer enn det som er normalt iløpet av en uke, har jeg nå klart å fått meg to trimturer ut i det fri!! (det fortjener virkelig to utropstegn).
Jeg må liksom bare få sakt det tydelig nok: det er ufattelig deilig å komme seg ut i marka og virkelig kjenne svetten som kommer sigende, uansett hvor lang den dørstokkmila har vært. Jeg kjenner liksom at det er blitt min "greie", selv som jeg bare har vært to ganger på en sånn "ut-i-marka-trimtur". Det frista virkelig.

Med meg hadde jeg en flott turkompis, hunde vår Nikko. ( Hovedgrunnen til at han er med er vel mest for å skremme bort elgen vist han dukker opp).  
Jeg har hørt rykter, og sett, at det fins en god del elg her hvor vi bor, så jeg vil helst slippe å møte skogens konge når jeg er på tur :) Hehe!

Noen bilder av ukas trim, til inspirasjon for oss alle:



Utrolig flott terreng å trimme i, nydelig belysning!


Nikko, alltid like glad når matmor tar han med :)

Flott utsikt når man også å nyte på trimturene.

Har ikke ord..eller jo: nydelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar