Sider

torsdag 4. august 2011

Treningsuke nr. 1 :( Her går det unna...

Ja, hvem har sakt at trening og en sunn livsstil generelt er enkel?
Denne uka startet med å kjøpe en pose sjokkolade og dra opp i elva med fluestanga. Der sto jeg i ro i noen timer midt i elva med vadebuksene på. Få vil tenke at det er trening, men jeg prøver å oppmuntre meg selv med at det var mye straum i elva så jeg brukte jo mine balansemuskler endel for å holde meg stående! Positiviteten vinner her også!

Dag to i uka ble det heller ingen jogging da, men litt titting i ukeblader for å finne noen spenstige måter å trene på klarte jeg å få til. Magebøy, tunnel strekk, solhilsen, fiskesprell..ja, det manglet ikke på oppfinnsomme navn på øvelsene, men dagen endte jo selvsakt med å spise tre- fire stykker kake i min søsters bursdag. Men jeg husker ennå fiskesprell- treningen så det er da noe?

Så bar det på jobb. Der er det ikke bare bare å trimme og bli svett, må tenke litt på mine kolleger. Derfor slo jeg til med å spandere litt smågodt på min makker. Posen ble tom, men tror ikke jeg så han spise noe så ikke vet jeg hvor det snopet ble av..

I kveld går jeg på helgefri så dette måtte feires med vaffler som noen andre på jobb hadde laget klart til oss. Det var bare å steke dem, så det gikk jo fort. Ned med vaflene og opp med motivasjonen. Snart er det en ny uke, så da er det sjerpings. Da blir det fysisk trening, svetting og hjertet i halsen. Pulsen skal opp!!

 HA EN FLOTT HELG ALLE SAMMEN!




2 kommentarer:

  1. Det e arti å komme seg inn og lese på bloggen din.. No sees vi jo ikke så ofte, så det å bare få med seg litt "spruddel" fra din side e no kos..

    Gla i deg lillesøss- bilda fra ferien ute på bloggen!

    SvarSlett
  2. Artig å lese om treninga di Eli:) E bare litt tungvint å kommentere her, i forhold til blogg.no:)

    SvarSlett