Sider

onsdag 24. oktober 2012

Luhka

Da var jeg ferdig med min andre Luhka for i år!! 
Det er herlig å være igang igjen med syinga, 
og jeg kjenner at jeg blir motivert til å utvikle dette prosjektet videre. 
Ikke bare det, men følelsen av å ville sy noe nytt også kommer snikende... har heldigvis noe lurt liggende
 i en pose på loftet, noe som jeg kan starte og sy på 
straks jeg finner ut hvordan jeg i det hele tatt skal gjøre det!! Plutselig er jeg igang, og da kommer det bilde av det nye prosjektet mitt her!
Framsiden. Stramming i hetta, hvit og søv pyntebånd på hetta, brystet og nede rundt kanten.

Baksiden. Fin blåfarge som virker skarp i lyset, men mørk når det er mørkt ute...


Ha en fortreffelig høstvinterdag!
Klem!


3 kommentarer:

  1. Så fine luhka du har sydd :-)
    Hilsen Marit

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Er utrulig artig når man kommer igang:-)

    SvarSlett