Sider

mandag 5. november 2012

Småstrikk Og Forberedelser

Strikker og syr,
det er litt av et styr.
Men Gu, for en tid,
jeg må gjøre min flid!


Har endelig fått "babystrikk-ånden" over meg, og gleder meg for hver en maske jeg strikker.
Det er nå under 11 uker til lille er beregnet ankommet, og forberedelsene er igang.
Siden jula nærmer seg med alt det som hører med, har jeg unnet ut at det er lurt å være tidlig ute med babyhandel også.

Min Snille Søster har vært så flink til og vise meg hvordan jeg strikker babysokker. Det har blitt noen siden hun lærte meg det. Siden vi ikke vet om knøttet i magen er en prins eller prinsesse så går det i nøytralt. Litt fristet til å strikke noe i både blått og rosa. (Jeg begynner å bli litt lei at alt er nøytralt!!). Får se om jeg drister meg...






Legg til bildetekst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar