Sider

mandag 28. februar 2011

Stappmett

Er så utolig deilig å legge seg ned på sofan noen ganger. Slik som nå!
Fiskeboller i karrisaus er min yndlingsrett. Den gikk på høykant ned til magesekken. Ikke skal jeg klage på lite mat, dårlig mat, dårlig rå, lite utvalg, elendige butikker osv. Er et privilegium å kunne dra på butikken å hente mat.. skikkelig kvalitetsmat!

Her om dagen var det blodpannekaker til middag. Ekte blod ja! Det er fantastisk godt, og med trollkrem på pannekaka er jo helt himmelsk. Blod får man kjøpt i butikke nå til dags så man slipper å tyvslakte asfaltcowboyer som beiter i veikanten.
For dere som grynter på nesa så ser blodpannekaker slik ut!



Og e lite tips til de av dere som har unger og som nekter å spise disse pannekakene: si at det er sjokoladepannekaker :) Trollkremen er for øvrig et must for at de skal smake ekstra godt!

Bon apetit og ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

  1. Det har jeg ikke spist på en "menneskealder", men trollkremen står jeg over. Husker vi hadde "sjokolade"-vafler også da jeg var lita. Tror ikke jeg får familien med på sånt, dessverre.

    SvarSlett
  2. e skikkelig nydelig me sjokkoladepannekake :) liker i utgangspunktet ikke trollkrem jeg heller, men det er fantastisk godt på disse pannekakene!

    SvarSlett