Sider

tirsdag 21. desember 2010

EN NY PEST ER OPPDAGET!!

Skrekk og gru!
Nå har jeg virkelig sett det meste, hørt det meste, opplevd det meste..ja, What ever liksom!!
En aldeles rar pest er kommet hit til kalde, bortgjemte Nord-Norge. Så vidt jeg vet er ingen blitt innlagt på sykehus for det ennå, eller at noen har omkommet av det (på noen døde personer kan man faktisk se litt av samme symptomene), men pesten har virkelig slått over folk..
            Jeg har studert mange bilder på bl.annet facebook. Der kan man jo forsåvidt finne ut av så mangt.. (Litt som se&hør egentlig. Morsomt å se bildene og lese overskrifta, men det er no også kun det man gidder).
Sykdommen ser også ut til å ramme flest kvinner. De menn denne sykdommen gjelder, har nok antakeligvis flere lidelser enn bare denne.
Jeg har tenkt litt: sykdommen  må jo ha en årsak og da kom jeg på at det eneste som antakelig er et fellestrekk for alle, er at de har blitt tatt bilde av.. og mest sansynlig gjort det selv!

Jeg har for ordenskyld ikke funnet navnet på denne sykdommen i noen helsefaglige bøker, men det er jo åpenbart på tide at den blir skrevet om. Er jo rett og slett blitt alvorlig smittsomt!!
                               Nå, uansett hva det nå er eller ikke er, pest er det værtfall. Den sprer seg nærmest raskere enn svartedauen selv.
Og det verste av alt: jeg ser jo på bildene at jeg har fått det selv noen ganger..uuuuups! Kommer og går vel og merke, men den viser seg til tider..

Sykdommen: trekke-inn-kinnene-når-jeg-tar-bilde-av-meg-selv-slik-at-jeg-ser tynnere-ut-sykdom.

Hørtes den kjent ut? Vist ikke så bør du virkelig ta en titt på bildene av deg selv eller dine kjente for å finne ut om du har den, eller om du er i faresonen.

Jeg ville også bare si at: man er penere uten denne sykdommen!:)

1 kommentar: