Sider

torsdag 2. desember 2010

* JuLeKaLeNdEr *

Tenk at eg har fått julekalender i år!! Det hadde eg sannelig ikke trudd, men en fantastisk snill søster har laga meg en kalender, og sjøl om det e dag nr 1 i adventa, så lover det VELDIG godt for den kalenderen :) I dag fikk eg et kort dær det sto oppskrifta på havergrynskuler. Gjett om dæm blir laga snart! Dåkker kommer selvsakt til å få oppskrifta alle sammen, for når dæm e laga, legg eg dæm ut på bloggen min. E jo en rein selvfølge det da !! Alle bør lage sånne til jul, dæm går ned på høykandt.

Men tilbake til selve kalenderen. E så mange artige måta å lage kalender på. Min e en sånn kalender: en stor tøypose ( som selvfølgelig søstra min har laga sjøl, ingen ting med ho e halvveis), i tøyposen e det maaaange konvolutter.. Eg tippe at det e 24 stykk, så kvær dag åpne eg en ny! E væl kanskje sånn en kalender fungere også:)
En annen kalender eg har hørt om, e sånnn hær: Det e et kjærestepar som har annen hver dag til å bestemme hva de skal gjøre ilag.. kor arti e ikke det!!
Nåen lage dyre pakka, voldsomme greier, men eg skal bare fortelle: den advendtkalenderen eg no har fått bare simpelthen ELSKER eg!! Passe meg midt i blinken! Eg gleeeede meg til å åpne resten av kalenderkonvoluttene!

<3 Tusen takk Maria min <3

Klem fra Tingeling

2 kommentarer:

  1. <3 <3 <3

    Koselig at du like den så langt...

    SvarSlett
  2. klart eg likte den.. ikke bare at eg likte ka som va inni konvolutten, men eg likte liksom hele konseptet :) love you<3

    SvarSlett