Sider

lørdag 18. desember 2010

MiN øNsKeLiStE tIl JuL

Tja, hva skal jeg ønske meg til jul tro?.. Alle er vel ferdig å kjøpe julegaver.. Hører liksom at det er en trend å starte tidlig med julegavene, slik at man tidlig når å bli ferdig med handlingen, pakkingen, leveringen, åpningen..hm.... Jeg prøvde på det, men alt resulterte i to julegaver i november og to i de første fjorten dagene av desember.. så nå er det de siste gavene igjen som utgjør ca fem sjettedeler.. Mye? nysj.. Ingen ting for en god planlegger.. En god planlegger?? Jeg?? Nei, nå tror jeg du tar feil..
Jeg har planlagt en tur i mange år nå, men det er ingen som biter på så da blir det nok med planleggingen..

Men det var no den ønskelista:

Ullester ( kan i grunnen strikke selv vist det ikke er noen som kan strikke)
    Serverings"fat" til muffins ( er så mye mystisk som skjer for tiden at jeg tenker jeg skal samle alt som er muffins på samme plass)
                      Halslenke ( trenger ikke være i sølv eller gull da jeg tenker den skal brukes på hunden)
Ullundertøy ( for å spare litt penger så kan dere kutte litt ned på tøyet. Har sett at de har slike ullboxere fra Kari Traa på sportsforetningene )
          Reflexvest ( uansett størrelse. Jeg tenker det er greit å ha en ekstra liggende i bilen slik at jeg kan gi bort en til noen som trenger det i mørkna.. kan jo berge liv )
                  snop ( av alle sorter.. besøkende pleier å like det meste, jeg for min del er litt mer kresen )
Oppskriftsbøker ( jeg samler på slike bøker i påvente av inspirasjon til å selv lage mate. Det pleier å være mange fine bilder i disse bøkene )
          Alt av Lars Monsens bøker ( ja kanskje ikke "Norge på langs" eller "ti turer med trøkk" for disse har jeg allerede. Heller ikke bøker som han bare omtaler Trine Rein vist slike bøker finnes )
Kakeformer ( jeg personlig har former nok, men det er greit å ha noen man kan dele med andre vist dere skjønner )


Ja, dette var en ønkeliste. Ikke bare for anledning jul, men er vel alltids greit å ha noe på en liste vist noen mot formodning kjøper en gave.
Men for jula sin del så er det vel sånn at "bedre sent enn aldri" tenker nå jeg, så her er lista!!

2 kommentarer:

  1. hahaha.. hihihi stilig!

    SvarSlett
  2. hehe... Måtte bare flire til den ønskelista din! Du er kjempeflink til å skrive :)
    Klæm Marit

    SvarSlett