Sider

torsdag 3. februar 2011

klesvask ikke artig?

Ja, eg syns iværtfall at det kan være riktig så komisk av og til.
For ikke så lenge sia skulle eg tove votter. Som seg hør og bør skal man ha i grønnsåpe istede for vaskemiddel og skyllemiddel, og det trodde jeg da skulle være i tilsvarende mengder.
I tillegg er det jo skikkelig god lukt i dette vaskeproduktet, og jeg er veldig glad i god lukt...
Dere kan tenke dere hvordan resultatet ble ;)

Altså ikke vottene, men på badet...


















vottene fikk seg et lite skumparty ;)

5 kommentarer:

  1. hehe...Sånn kan det gå, men godt vi lærer så lenge vi lever, for du gjør sikkert ikke det samme flere ganger :)
    Ha en riktig god helg, klem Marit

    SvarSlett
  2. kjenner jeg meg selv rett så kommer det GARANTERT til å skje flere ganger :D men det er jo strengt tatt bare morro ;p

    SvarSlett
  3. *Fnis*

    Syns eg ser fjeset ditt idet du gikk inn på badet....

    SvarSlett
  4. Ps som ikke har med klasvask å gjøre, men heller med våttan:

    Ta no bilda på turan du e på å går, sånn at vi andre kan bli inspirert..kanskje vi til og med kommer oss ut sjøl også?

    SvarSlett
  5. Fjeset mitt så nok like ille ut som gulvet... hehe!
    Ja, planen min er å legge ut bilder av litt uteaktivitet og slikt, jeg skal bli bedre på det :)lover!

    SvarSlett