Sider

lørdag 26. februar 2011

tja...

Kjenne at eg liksom mangle litt tid til den hær blogginga.. blir på en måte ikke så ofte som eg sku ønske.
Sjøl om eg har en del eg kan legge ut så blir det liksom ikke! Treng litt innspirasjon. Innspirasjon til å finne ut ka eg skal blogge om.. at det liksom ikke blir om alt mulig, for da blir det litt for rotat syns eg... eller?

Ja, så det eg prøve å si e at eg treng litt tips og tilbakemeldinger på ka eg bør ha med.. og egentlig også det med kor ofte bør man legge ut nåkka for at det skal bli innteressant? E litt som et spill der eg sitt å lure på kordan eg skal få den siste brikken på plass fortast mulig :)




Ja, så kom veldig gjerne med litt innspill! Har så lyst å blogge, men hodet mitt e så rotat at det fort gjennspeile seg litt hær på bloggen min!
Men eg trur eg har en plan......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar