Sider

lørdag 27. november 2010

hurra!

Da har en endelig funnet kjolen eg skal ha på meg i min beste venninne sitt bryllup!! Og det va nok ikke for tidli, for bryllupet er i morgen kl 13.00. Jeg elsker bryllup! Men det hadde vært så fint og slippe den klumpen som jeg pleier å få i halsen hver gang kirkedørene går opp, organisten trykker hardt på orgelet og bruden og hennes far tar det første skrittet mot et nytt liv! Er det ikke romantisk så vet ikke jeg <3

Nei, sålenge sminken holdes på plass, skal jeg la tårene mine få fritt leie! Det blir en fryd å se venninna min! Hun er nydelig til vanlig, men kommer til å skinne som en sol i bryllupet!
 Vist jeg får lov av henne så kan jeg legge ut et bilde av henne hær på bloggen min så dere får se..
Kjolen min kommer jeg og ,som jeg har sakt tidligere, til å legge ut hær!
Akkurat nno har jeg litt for treigt nett til å kunne laste opp bilder.

Sov godt alle sammen!
<3 Klem fra TingeLing <3

2 kommentarer: