Sider

onsdag 24. november 2010

KJOLEKRISE!!!

Ja, er det ikke det ene så er det det andre.
På lørdag skal jeg i bryllup til en av mine beste venninner. Det er ca fire måneder siden de forlovet seg, og omtrent like lenge siden jeg begynte å tenke på hvordan kjole jeg skal ha på. Ikke vet jeg, men kanskje noen av dere har opplevd samme problemet.
Jeg er litt sånn at jeg ikke bruker samme kjole i to bryllup, dermed har jeg nok et "lite" antall kjoler. Jeg liker kjoler, og jeg elsker å kjøpe nye kjoler, men i det siste er jeg blitt litt økonomisk anlagt og dermed tenker jeg at det er tøv av meg å kjøpe ny kjole igjen...

Så står jeg da med klesskapet åpen og titter inn i skapet med øyne som tinntallerkener, river meg i håret og innbiller meg at jeg ikke har noen kjoler som egner seg. Irriterende!!
"Den er jeg for feit til"
"Den har så rar lengde"
"Den er for rød"
"Den har jeg ikke sko til"
"Den kommer jeg til å snuble i, for jeg har krympet èn sentimeter"
"Den rukte jeg i fjor jul"
                 Åh, det er skikkelig irriterende å lage problemer av noe som jeg egentlig føler er litt luksus!! Og vist andre folk er som meg, så husker vi ikke hva andre har hatt på seg i de bryllupene vi har vært i. Det er jo stort sett brudeparet man legger merke til og ikke gjestene. Og hvem er det jeg egentlig pynter meg for? Jo,jeg pynter meg til jeg selv føler jeg er fin, og for kjæresten min! Er kjæresten min fornøyd, - ja hvorfor skal ikke jeg være fornøyd da?? Og han er jo stort sett fornøyd uansett!!

Jeg har fått en nydelig kjole av en venninne, jeg har en brun kjole jeg har brukt før i et annet bryllup, og en rød nydelig kjole somjeg føler kanskje blir litt for fin. Jeg er jo ikke forlover heller, så jeg kan liksom ikke ha en sånn kjole. Egentlig skulle jeg tatt bilde av kjolene mine så dere kunne hjulpet meg med valget. Jeg er litt sånn "vinglepetter", så litt tips hadde vært greit :) Men jeg tror kanskje det kan fli litt mange bilder. Jeg kan heller ta bilde av kjolen jeg tilslutt ender opp med!

Jeg får vel slite et par dager til med kjolevalget. Kjole må jeg jo ha så et valg tar jeg nok før lørdagen :)
Jeg gleder meg!!

2 kommentarer:

  1. Tjaaa.....

    Ta den du ikke har sko til, så finn du deg et par nye sko, eller låne hos nåen som har skodilla.....

    SvarSlett
  2. Ja eg tenkte på det, men den eg ikke har sko til syns eg blir litt for sommarslig... men takk for tipset :)
    Men eg kan alltids låne litt sko forde;)

    SvarSlett